Job 8 van 10


Report this listing

Solliciteren



Bediende planning dienst na-verkoop


Functie

JOUW PASSIE

  • Je komt terecht in een team van een 10-tal medewerkers
  • Je behandelt hoofdzakelijk binnenkomende telefonische aanvragen voor het opstarten, onderhouden of herstellen van onze verwarmingstoestellen en waterverzachters.
  • Je contacteert klanten met een onderhoudscontract zelf om een onderhoud in te plannen.
  • Je registreert de nodige gegevens in de planningssoftware en je legt afspraken vast met de klant.
  • Je wijst opdrachten toe aan één van onze service techniekers en je werkt en zo efficiënt mogelijke planning uit.
  • Je verzorgt de facturatie van de uitgevoerde bestellingen en je staat in voor het beantwoorden van mogelijke additionele vragen van de klant.
  • Je beheert de mailbox.

Jouw profiel

DE IDEALE MATCH

  • Veelvuldige telefonische contacten schrikken je niet af.
  • Je drukt je vlot en zelfzeker uit, zowel in het Nederlands als in het Frans.
  • Je bent planmatig en oplossingsgericht ingesteld en gaat graag gestructureerd en nauwkeurig te werk.
  • Je bent geduldig en je slaagt er in om kalm te blijven in meer stresserende situaties.
  • Je bent een teamspeler.
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

WIJ BIEDEN JE...

  • Een motiverend salarispakket aangevuld met maaltijdcheques en verzekeringen
  • De ruimte voor verantwoordelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Via ons eigen Van Marcke College zorgen we ervoor dat je jouw competenties en vaardigheden kan versterken.
  • Een uitgebreide kennismakingsperiode, een intern opleidingsplan en ondersteuning van collega's.
  • De mogelijkheid om dagelijks te lunchen in ons eigen bedrijfsrestaurant.
  • De mogelijkheid om een fiets te leasen.
  • Gratis koffie, thee, soep en water.
  • Super collega's en een ongekende familiale sfeer (BBQ's, jaarlijkse Van Marcke-quiz, gezamelijke deelname aan sportevents,...).

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht